Tervetuloa Atopialiiton jäseneksi!

Atopialiiton jäsenenä saat viidesti vuodessa ilmestyvän IhonAika-lehden ja oman paikallisen atopiayhdistyksesi jäsentiedotteet sekä muita jäsenetuja. Jokainen jäseneksi liittyvä saa Iholiitosta perustietopaketin ja siihen mennessä ilmestyneet kuluneen vuoden Ihonaika-lehdet.

Jäsenetuna kaikki alle 10-vuotiaat jäseneksi liittyvät lapset saavat liittymispaketin mukana Kutittaa, sanoi Siiri -kuvakirjan.

Jäseneksi liittyminen

Alla olevalla lomakkeella voit liittyä Atopialiiton jäseneksi. Voit liittyä myös lähettämällä vastaavat tiedot osoitteeseen toimisto(a)atopialiitto.fi. Lisätietoja jäsenasioista: Järjestösuunnittelija Mira Airola, mira.airola(at)iholiitto.fi, 050 516 7858 tai Iholiiton toimistosta, toimisto(at)iholiitto.fi, 010 325 2570.

Onko katuosoitteesi tai sähköpostiosoitteesi muuttunut? Yhteystietojen muutoksen voit ilmoittaa sähköpostitse: toimisto(a)atopialiitto.fi (ilmoita myös vanhat tietosi) tai palautelomakkeella.

Jäsentietoja käytetään vain Atopialiiton jäsentoiminnassa. Liittyessäsi et sitoudu mihinkään mihin et halua - voit erota yhdistyksestä milloin vain ilmoittamalla siitä jäsenpalveluumme tai yhdistykseesi.

Kerätyt tiedot tallennetaan Atopialiiton jäsenrekisteriin, jonka tarkoituksena on tuottaa henkilötietoja Atopialiiton jäsenyysasioiden hoitamiseksi. Rekisteriseloste on nähtävillä Atopialiiton toimistolla. Jäsenellä on oikeus tarkistaa häntä koskevat tiedot ja vaatia virheellisen tiedon oikaisua.

Toivomme että täytätte lomakkeesta myös kohdan diagnoosi. Tarvittaessa voitte merkitä kenttään useamman ihosairausdiagnoosin. Toivomme myös jäseneksi liittyvän ammattihenkilön merkitsevän ammattinimikkeen sekä toimipaikan kohtaan diagnoosi. Tämä maininta jää ainoastaan meidän tietoomme ja auttaa meitä palvelemaan paremmin jäseniämme.

Jäsenmaksu on 20 euroa/vuosi (v. 2017), perheen rinnakkaisjäsenen jäsenmaksu on 10 euroa/vuosi.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Etunimi *
Sukunimi *
Perheessäni on jo jäsen, liityn rinnakkaisjäseneksi (kirjoita varsinaisen jäsenen nimi)
Diagnoosi(t)