Tervetuloa Keski-Pohjanmaan Atopiayhdistyksen sivuille!

Yhdistyksellä on nyt uusia jäsenetuja!

Opti-Aika ja Koru-Quartz
Keski-Pohjanmaan Atopiayhdistyksen jäsenet saavat jäsenkorttia näyttämällä alennuksia Koru-Quartz-Kokkolasta, Opti-Aika Järvelä -liikkeistä Raahessa, Oulaisissa, Nivalassa, Haapajärvellä, Sievissä, Raksilassa ja Oulussa sekä Ylivieskan Optiikka-liikkeestä.

Kello- ja korutuotteista -15 %, silmä- ja aurinkolaseista -30 % sekä piilolinsseistä ja -hoitotuotteista -10 %. Alennukset normaalihintaisista tuotteista.

Lisätietoja ja yhteystiedot: www.optiaika.fi

Kello ja kulta Sillanpää
Keski-Pohjanmaan Atopiayhdistyksen jäsenet saavat jäsenkorttia näyttämällä 10 % alennuksen Kello ja kulta Sillanpäästä (Terveystie 5, 69600 Kaustinen).

Uuden puheenjohtajan tervehdys

Hyvää alkanutta vuotta kaikki uudet ja vanhat jäsenet perheineen!

Olen uusi puheenjohtajanne Iiris Hakasaari. Perheeseeni kuuluu mieheni, kaksi lasta sekä koiria. Olen sairastanut atopiaa 41 vuotta, joten voitte rohkeasti ottaa minuun yhteyttä sairauteen liittyvissä asioissa. Olen tehnyt yhdistystoimintaa ja järjestötöitä 20 vuotta. Olen Kipu ry:n aluejohtaja sekä Kilpirauhasyhdistyksen puheenjohtaja.

Aloitamme järjestämään jäseniltoja toukokuussa 2010 joka kuukauden ensimmäinen torstai Kaustisen Säästöpankin kerhotiloissa ja toivomusten mukaan kierrämme pitämässä vertaisiltoja ympäri maakuntaa.
Voit vaikuttaa yhdistyksen toimintaan esittämällä rohkeasti omia ideoita ja ehdotuksia jäsenilloissa ym. tapahtumissa.

Olethan muistanut hakeutua Iholiiton ilmastohoitokuntoutukseen ja kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseille!

Keski-Pohjanmaan Atopiayhdistys ry

Kotipaikka: Kokkola