Tapahtumat, Satakunnan Atopiayhdistys

Sähköposti:lopipipopl@atopialiitto.fi

Vaihtoehtoiset luontaishoidot
Tiistaina 11.10.2005 klo 18.30 – 20.30
Vapaaehtoistoiminnan Keskus Liisa, Eteläpuisto 10, PORI (vastapäätä kuntokeskus Lady Lineä)

Luontaishoitaja, dipl.shiatsuterapeutti Riitta Riihimaa tutustuttaa meidät vaihtoehtoisiin luontaishoitoihin.

Tapahtumat – Ohjelmarunko:

– perinteisen kiinalaisen lääketieteen näkökulma ko. asiaan
– ravinnon vaikutukset
– henkilökohtainen kunto- ja terveystesti
– kehon rakennusaineet; vitamiinit, hiven- ja kivennäisaineet, rasvahapot…
– tuote-esittely ja maistiaisia

Kahvitarjoilu
Vapaa pääsy

Tapahtumat: ”Pimeä metsä ja meri”

Perjantaina 14.10. klo 18.30 – n. 22.00
Preiviikin koulun ympäristössä

Paikan päällä on mahdollisuus kiertää polku, jonka varrella olevilla rasteilla on luvassa kaikenlaisia jännittäviä tehtäviä! Reitti on noin 1/2 km – 1 km ja tapahtuu todella pimeässä metsässä. Lapset 4 vuotiaista ylöspäin huoltajien seurassa voivat osallistua.

Omia eväitä ei välttämättä tarvita, sillä tarjolla on makkaran- ja letunpaistoa sekä juotavaa. Matka alkaa 18.30 ja saavumme takaisin Preiviikistä noin 22.00. Matkalle lähdemme Luontotalo Arkin edestä. Retken järjestää Porin kaupungin ympäristötoimiston ja yhteistyötahojen järjestämät luontoretket ja – tapahtumat. Retkellä on mukana Satakunnan atopiayhdistyksestä yhteyshenkilö.

Iltaan kannattaa varustautua säänmukaisesti ja mukaan ottaa heijastin ja taskulamppu. Retki on maksuton.

SITOVAT ILMOITTAUTUMISET HELENA JUNEKSELLE 30.9.05 mennessä numeroon 040 – 8444444-964.

Tapahtumat: Glögi-ilta ja syyskokous

Perjantaina 18.11. klo 18.00 – 21.00
Vapaaehtoistoiminnan Keskus Liisassa, Eteläpuisto 10, Pori

Satakunnan Atopiayhdistys ry:n sääntömääräinen SYYSKOKOUS. Esillä ovat yhdistyksen sääntöjen mukaiset syyskokousasiat, mm. vuoden 2006 toimintasuunnitelma, talousarvio ja henkilövalinnat. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita paikalle.

Tämä jälkeen kosmetologi Helena Junes kertoo meille GLA Atipica voiteista, jotka soveltuvat atooppiselle iholle. Maahantuojat Avido Oy (GlA) sekä Makeup House toimivat yhteistyössä Helsingin Allergia- ja Astmayhdistyksen kanssa.

Glögiä, joulutorttuja ja pikkuleipiä tarjoilevat joulutontut
Vapaa pääsy

Hyvä Jäsen, Olet sydämellisesti tervetullut jäseniltoihimme sekä ”Pimeä metsä ja meri” retkelle mukaan.

Olemme myös yhteistyössä Satakunnan Psoriasisyhdistyksen kanssa ja näin meidän jäsenenä voit osallistua myös heidän toimintaansa. Heillä on tiedossa tänä syksynä erilaisia luentoja sekä urheilullisia aktiviteetteja. Puheenjohtaja Nina Kaarrelalta saa lisätietoa syksynohjelmasta, satapsori@satapsori.net.

Kaipaamme hallitukseemme uusia jäseniä. Jos olet kiinnostunut toimimaan hallituksen jäsenenä, ystävällisesti ota yhteyttä meihin. Löydät sivun yläreunasta Satakunnan atopiayhdistyksen yhteystiedot.

Tapahtumat

Liity Atopialiiton jäseneksi, se kannattaa! Jäsenetuna tarjoamme tuotteita alennetuin hinnoin, ilmaisia näytteitä, vuosittaisia tapahtumia sekä mahdollisuuksia uusien ystävien löytämiseen vertaistukea tarjoavien tapahtumien merkeissä.